Monday, June 18, 2012

wnidows XP නොමිලේ..

කොච්චර උනත් අපට ඉතින් windows XP තමා හරියනම එක කියල හිතන අය තවත් ඉන්නවා කියල පුදුම වෙන්න ඕන නෑ නේ..මොකද ඉතින් windows XP අපිට බාවිතා කරලා හුරු පුරුදු එකක්නේ එක.. සමහර අය XP වලින් වෙන එකකට මාරු වෙනවා කියල හිතන්නෙත් නැනේ.. මම නම් ඉතින් දැන් බාවිතා කරන්නේ නෑ..මමත් ඉතින් ද පාවිච්චි නොකලට හොද windows XP රසිකයෙක් තමා .. කොහොම උනත් බාවිතා කරන අයට සුබ ආරංචියක් තමා මම දැන් කියන්න හදන්නේ..ඔන්න ඉතින් දැන් මම ඒ ගැන කියන්නම්කො.

Microsoft සමාගම තීරණය කරලා තියනව නොමිලේ windows XP SP3 ලබාදෙන්න ඒ වගේම SP1,SP3 කියන සංස්කරණ අපට ඒගොල්ලන්ගේ official website එකෙන් download කරගන්නත් අවකාශය ලබාදීලා තියනවා.. ඒ ගොල්ලෝ කියන විදිහට ඒ ගොල්ලන්ගේ නිෂ්පාදනය අපිට නොමිලේ තම ලබාදෙන්නේ.ගෙදරට ගෙන්න ගැනීමේදී අපට shipping ගාස්තු ගෙවන්නම් සිද්දවෙනවා කියල තම කියල තියෙන්නේ. සති 1-3 අතර කාලයක යාව  කියලත් සදහන් කරලා තියනව අපිට කරන්න තියෙන්නේ අපේ තොරතුරු ලබා දෙන්න.. ඊටපස්සේ අපට ගෙදරටම ගෙන්න ගන්න පුළුවන්.

ඔයාල windows XP SP3 download කරනවානම් ඒ ගැන සම්පුර්න විස්තරයක් මෙතනින් ලබාගැන පුළුවන් ඒ වගේම download කරගන්නත් පුළුවන්.

Windows XP Service Pack 3.

ඒ වගේම ඔයාල එක ගෙදරටම ගෙන්න ගන්න අදහසක් තියනවාම් ලීසියෙන්ම එකත් පහල ලින්ක් එකෙන් කරගන්න පුළුවන්.

Shipping and Delivery

 මම හිතනවා ඔයාලට මම අද ගෙනාපු දේ තුලින් හොද වැඩක් සිද්ද උන කියල.. මම තවත් දේවල් අරගෙන අයත් එන්නම්.
ඔන්න ඉතින් අදට මම ගෙනාපු ටික ඉවරයි. අයෙත් මම තවත් දෙයක් අරගෙන එනකන් සුබදවසක්.